5 بیانیه ساده درباره طراحی وب سایت توضیح داده شده

Wiki Article

ما هم در داده ورزان تلاش کرده‌ایم طوری سایت را با کیفیت راه اندازی کنیم و دست مردم بدهیم که هر روز دست ایشان و ما بند به وب سایت نباشد و در روند کار سایت و سرعت بالا آمدن آن و دسترسی ادمین و کاربران به سایت اختلال بروز نکند و به لطف خدا تا حدود بسیار زیادی موفق بوده‌ایم که سایتی پایدار و سرویسی با کیفیت در پشتیبانی خود به مشتریان ارائه کنیم.

معرفی نمونه مشتریانی با بیش از ۷ سال سابقه تمدید خدمات پشتیبانی

هر کسی که امروز یک وب سایت بی عیب و نقص فنی و مدرن ندارد، در معرض خطر از دست دادن مشتریان در رقابت با دیگر وب سایت های قوی است. علاوه بر این، بسیاری از سایت ها هستند که از نگهداری وب سایت به حدی غفلت می کنند که حتی در گوگل ایندکس نمی شوند.

بعد از اتمام دوره یک تا سه ماهه ، تکلیف هاست و پشتیبانی ما چه می‌شود؟

گاهی هم به سادگی دلیل نیاز به بازطراحی پیشرفت و تغییرات تشکیلات صاحب وب سایت است. اما در پاسخ به سوال دوم، خیر. این جزو خدمات پشتیبانی داده‌ورزان نیست و هرگاه شما بازطراحی تم گرافیکی خواستید هزینه‌ای مجزا نیاز خواهد داشت.

آيا مخزنی برای مقالات دارند؟ مخزنی برای پاسخ‌های از پیش آماده برای مشکلات مشابه؟ میزان منظم بودن و منبع مکانیزه بودن واحد پشتیبانی خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد.

ما قبلا همینطور عمل می‌کردیم. الان هم تقریبا اکثر شرکت های طراح وب کشور به همین روش محاسبه مبلغ پشتیبانی سالانه را انجام می‌دهند.

بسیاری از شرکت های طراحی سایت بجای توجه به نکات کاربردی جهت هدایت کاربر به صفحه های مهم و کلیدی با ایجاد یک ظاهر گرافیکی زیبا و چند جلوه حرکتی در وب سایت سعی در حرفه ای نشان دادن وب سایت طراحی شده و البته دریافت مبالغ بالا از مشتریان دارند که به هیج وجه نه از نظر حرفه ای و نه از نظر اصولی مورد تایید نیست.

  با سلام و سپاس از شما. متاسفانه هیچ تعرفه مشخص و رسمی برای طراحی وب سایت وجود نداره. دلیل این موضوع گسترده بودن روش ها و متدهایی هست که میشه باهاشون وب سایت طراحی کرد.البته خدماتی مثل پشتیبانی و همچنین مسائل سخت افزاری مثل نوع هاستینگ هم توی قیمت ها تاثیر گذاره. این موضوع باعث شده در کمال تاسف برخی از شرکت ها از عدم آگاهی مشتریان خودشون سو استفاده کنن و قیمت های خیلی بالایی برای رو برای طراحی یک سایت معمولی و حتی بی کیفیت دریافت کنن.

که در این مورد مذاکرات اولیه و قراردادهای طراحی سایت می تواند تا حدودی کمک کننده باشد.

یک معرفی کوتاه از محیط پنل مدیریت انجام می‌شود و سپس می‌توانید مدیریت کامل سایت خودتان را در اختیار بگیرید.

نگران نباشید با هم پیش میریم و به همه موارد خواهیم رسید.

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست.

این فصل در واقع آماده کردن کامپیوتر برای کار، قبل از زدن اولین طرح شماست.

Report this wiki page