طراحی سایت فروش

Wiki Article

امکان ویرایش بخش های مختلف سایت و اعمال تغییرات ظاهری و فنی

عموما سایت های استاتیک بدون سیستم مدیرت محتوا خواهد بود و برای اضافه کردن اطلاعات جدید و یا حتی اصلاح مجبور به تغییرات در کد ها خواهید بود. 

ما این ویژگی را برای تمام سایت‌های فروشگاهی که توسط ما طراحی می‌شوند در نظر خواهیم گرفت. البته باید یادآور شویم که وقتی برد کرامب را در سایت شما قرار می‌دهیم.

قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین موضوع است.

طراحی سایت تجهیزات پزشکی - طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی و لوازم پزشکی

یکی دیگر از ترفندهای بسیار کاربردی که ما در طراحی یک سایت فروش آنلاین به کار می‌بریم، ارائه‌ی لیستی از خریدهای مشتریان سابق است. فرض کنید کاربری وارد سایت شده است و یک گوشی موبایل را خریده است. پس از انجام خرید و ورود مشتری به سایت، می‌‌توان یک پیشنهاد ویژه برای آن‌ها در نظر گرفت.

لیست این کالاها به بخشی به نام علاقه‌مندی‌ها اضافه خواهند شد تا مشتریان بتوانند در اسرع وقت آن‌ها خریداری کنند.

شما برای ویژه کردن آگهی تنها کافی است در صفحه محصول یا آگهی در نوار بالا روی “ویژه کردن” کلیک کنید.

وب سایت های طراحی شده با وردپرس با توجه به امکاناتی که دارند دسته بندی شده اند؛ برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین پکیج را برای ادامه مطلب خود انتخاب کنید، پیش از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بله، تیم طراحی و توسعه وب‌رمز امکان خرید محصول توسط مشتریان را فراهم می‌کند، پس از دریافت اینماد و درگاه بانکی می‌توانید پرداخت آنلاین را فعال کنید یا از درگاه‌های واسط در سایت استفاده کنید.

هر سال نیاز های جدیدی برای افراد جامعه تعریف می شود. امروزه مصرف کنندگان نیاز دارند که خرید خود را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهند و با محدودیت زمانی مواجه نباشند.

با کلیک بر روی منوی “مدیریت محصول” شما وارد صفحه ایی می شوید که در آن می توانید محصولات جدید خود را وارد یا ویرایش نمایید.

قیمت طراحی سایت چقدر است ؟ سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. اما آنچه که مهم است این امر می باشد که هزینه ای که برای طراحی سایت می پردازید همان ارزش پول شما است.

بله ؛ به درخواست مشتری تمامی اطلاعات هاست، دامنه و سورس کدها در اختیار خریدار قرار میگیرد.

Report this wiki page