خدمات طراحی سایت

Wiki Article

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا یعنی طراحی سایت به شکلی منعطف، که با توجه به اندازه صفحه نمایش، حالت آن نیز تغییر کند. دلیل کاربرد ریسپانسیو، افزایش رضایت کاربران است. 

در گوگل در رتبه‌های بالایی قرار می گیرد. این یعنی تعداد بازدید کننده سایت شما افزایش پیدا می‌کند. بنابراین امکان فروش محصولات شما نیز به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

در صورتی که سایت موردنظر شما قابلیت پیاده سازی با وردپرس را نداشته باشد و یا به دنبال یک سیستم مدیریت اختصاصی برای سایت خود هستید، مجموعه کلیک اول خدمات طراحی سایت به شکل اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهد.

همین الان تماس بگیرید آماده هستید تا درباره تاثیر وب سایت خود در رشد کسب و کارتان مطلع شوید ؟

ویژگی های عملکردی و امنیتی وب سایت شما نیز بایستی در یک برنامه زمانی مشخص به روز رسانی شوند. در فرآیند به روز رسانی از تیم توسعه و نگهداری وب سایت خود بخواهید که سلامت وب سایت شما را چک کرده و از عملکرد تمامی لینک های وب سایت شما اطمینان حاصل کند.

بنابراین برای استفاده ازشون نیاز به ترجمه و راست چین کردن دارید.

مشخص شده است که مردم طرح‌های مینیمال با ناوبری آسان را به طرح‌های فانتزی با ناوبری پیچیده ترجیح می‌دهند.

قالب اختصاصی، امنیت بالاتر و امکانات بیشتری نسبت به قالب‌های آماده در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما ابزار رسیدن توضیحات بیشتر به آن هدف، در این سایت‌ها، تا حدودی با هم فرق دارد.

تولید محتوا سایت حرفه ای (تهیه عکس با کیفیت و ارائه توضیحات کامل محصول)

ما براساس نیازهای شما، تمامی امکاناتی که نیاز دارید را در سایت فروشگاهی قرار می‌دهیم تا بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان‌تان ارائه دهید.

طراحی سایت فروشگاهی با سرعت بالا و آماده برای بهینه سازی

با توجه به تجربه ماه‌های گذشته مواردی در وبسایت نیاز به حذف، بهبود و یا اضافه شدن دارد. در این مرحله برنامه نویس اقدام به بهبود کلی وب سایت می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page