قیمت طراحی وب سایت رمز دیگری نیست

Wiki Article

این هاست توسط شرکت های ارائه دهنده هاستینگ ارائه میشه و ارتباطی به طراح سایت نداره.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

یک معرفی کوتاه از محیط پنل مدیریت انجام می‌شود و سپس می‌توانید مدیریت کامل سایت خودتان را در اختیار بگیرید.

با توجه به نوع سایت درخواستی کارفرما از زمان عقد قرارداد رسمی تا پایان پروژه حدود ۴۵ روز کاری زمان می‌برد.

هر سؤالی که داشته باشید می‌توانید با پشتیبانی ویترین تماس بگیرید.

جهت ساخت فروشگاه اینترنتی، باید مراحلی طی شود تا محصول نهایی پاسخگوی تمام نیازهای شما باید. با طی کردن این مراحل می‌توانید بهترین سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را انجام دهید و از محصول نهایی بدون دردسر استفاده کنید. نیاز سنجی و طراحی پلن اولین گام طراحی سایت فروشگاهی، بررسی نیازها است. در گام نیازسنجی باید تمام چیزهایی که به آن نیاز دارید را لیست کنید. در جلسه مشاوره تمام نیازهای عنوان شده بررسی می‌شود و طبق تجربیات تیم طراحی، امکانات مورد نیاز احتمالی نیز پیشنهاد می‌شود تا سایت جامع و کاملی داشته باشید. کد نویسی و توسعه در این مرحله کدنویسی و طراحی بخش‌های مختلف سایت آغاز می‌شود. طراحی ریسپانسیو یکی از بهترین امکاناتی است که توسط تیم طراح سایت فروشگاه اینترنتی ما ارائه می‌شود. این ویژگی موجب می‌شود تا سئو فنی در سایت‌تان لحاظ شود و از نگاه گوگل موبایل فرندلی باشید.

برخلاف تصور خیلی‌ها، طراحی سایت فقط بالا آوردن و راه‌اندازی یک سری صفحات اینترنتی نیست. تصور کنید قرار است کسب و کارتان را به صورت کامل در فضای اینترنت به همگان نشان دهید. برای رسیدن به این هدف موارد زیادی چون طراحی زیبا و حرفه‌ای سایت، سرعت خوب و بالا، تجربه کاربری، طراحی استاندارد، کدنویسی اصولی و بسیاری از موارد دیگر باید اصولی و دقیق در نظر گرفته شده و پیاده‌سازی شود. به همین دلیل است که با انواع تعرفه سایت مواجه می‌شوید. یک کسب و کار فیزیکی را در نظر بگیرید. مجموعه‌ای از موارد مهم نظیر محل کار اصولی و حرفه‌ای، ارائه بهترین خدمات و محصولات، داشتن تیمی ادامه مطلب از متخصصان و افراد زبده، ارزش‌های پیشنهادی مختلف برای مخاطبان و ارائه بهترین تجربه برای خریداران باعث می‌شود اعتبار شما بیش از پیش نزد مشتریان افزایش پیدا کند.

قیمت طراحی سایت و هزینه راه اندازی سایت رابطه مستقیم با امکانات مورد نیاز شما و نحوه پیاده سازی سایت دارد شاید شما هم دچار تردید شده باشید چرا تعرفه طراحی سایت توسط اشخاص و شرکت های مختلف این همه تفاوت دارد اصلا این طراحی سایت ها چه تفاوتی با هم دارند اصلا چرا اختلاف قیمت اگر بخواهیم راحت به شما با ذکر یک مثال توضیح دهیم می گوییم شما از تهران به مشهد رو هم با پیکان می‌تونید برید و هم با بنز !

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

طراحی سایت شرکتی امروزه بیشتر اهمیت آن درک می شود. از آنجایی که دنیای امروز دنیای فضای مجازی و اینترنت است در صورتی که شرکت شما در فضای اینترنت و در بستر نت سایتی نداشته باشد گویی وجود خارجی ندارد. وجود یک سایت می تواند بسیار بر روی وجه شما اثر بگذارد.

رمز عبور را وارد کنید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید بازیابی رمز عبور

بیشتر بخوانید... اطلاعات تکمیلی در زمینه فروشگاه اینترنتی

-    چه افرادی قرار است که از سایت استفاده کنند و هر کدام به چه بخش هایی از آن دسترسی خواهند داشت؟

-    هزینه ارتقای رتبه در موتورهای جستجو بر اساس زمینه فعالیت و نحوه پیاده‌سازی سایت محاسبه می‌شود.

Report this wiki page