طراحی سایت چیست

Wiki Article

کادر جستجو بخشی است که طراحی آن، به هنگام طراحی سایت فروشگاهی، مورد غفلت قرار می‌گیرد. با استفاده از این بخش مشتریان شما می‌توانند هر نوع کالایی را در سایت جستجو کنند و آن را برای خرید انتخاب کنند.

اگر می خواهید صاحب کسب و کار خودتان باشید و درآمد بالایی داشته باشید، حتی اگر برنامه نویسی یاد ندارید یا به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس و وردپرس داشته باشید که کاملا فارسی سازی شده است و اصلا نیازی به برنامه نویسی ندارد.

پس میتوان گفت سایت هایی که دارای سئوی قوی هستند، بازدید و طبیعتا فروش بیشتری خواهد داشت.

با کلیک بر روی “تنظیمات فروشگاه” شما وارد صفحه زیر خواهید شد.

توجه داشته باشید برخی از فلید های صفحه درج محصول جدید طبق اطلاعات فروشگاه پر شده اند. اما از آنجایی که یک فروشگاه می تواند از محل های مختلفی این محصول را به فروش برساند یا محصولات سایرین را در فروشگاه خود عرضه کند، شما می توانید اطلاعات فروشگاه را در برگه محصول ویرایش کرده و تغییر دهید.

در ادامه می خواهیم به ویژگی هایی اشاره کنیم که ما در طراحی بهترین سایت فروش آنلاین به کار می بریم.

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است; چرا که هر یک از این وب سایت ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و همین عامل می تواند تعیین کننده قیمت خرید وب سایت وردپرس باشد. 

شما می توانید با کمک این سیستم با کمترین هزینه و سریعترین زمان، کسب و کاری نو مشابه دیوار راه اندازی کنید.

یکی از عوامل موثر بر هزینه راه اندازی سایت با وردپرس، نوع وب سایت و قابلیت های آن است. پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم، باید نوع وب سایت و فعالیت مورد نظر آن را مشخص کنیم.

خدمات میزبانی وب ما در کشور آلمان و دیتاسنتر هتزنر انجام می شود.

دسترسی سریع وبلاگ درباره ما تماس با ما راه های ارتباطی برای ارتباط با کارشناسان ویکی دمی میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

دسته اول: ویژگی های مرتبط با بهبود سایت فروشگاهی از نظر موتورهای جستجوگر به ویژه موتور جستجوگر گوگل

قبل از هر منبع اقدامی بهتر است مشخص کنید که چه نوع سایتی برای شما مناسب است سایت های استاتیک، پویا و نیمه پوبا از انواع موارد هستند که در طراحی سایت لحاظ می شوند.

تحلیل سایت مطالب مفید مشتریان‌ما ارتباط با ما درباره ما

Report this wiki page