طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

مشاهده همه سرور های اختصاصی مشاهده کلیه سرور های اختصاصی قابل ارائه توسط توشن

دسته دوم: ویژگی های مرتبط با بهبود سایت فروشگاهی از نظر بازدیدکنندگان سایت

طراحی سایت فروشگاهی یک حرفه کاملا تخصصی است که باید طبق اصول و قوانین خاصی انجام شود، اگر شما آشنا به این قوانین هستید که خودتان می‌توانید چنین کاری انجام دهید.

سرور مجازی هاستینگ سرور مجازی کاملا آماده و کانفیگ شده برای خدمات هاستینگ

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در همیار توسعه به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت باشند و راحت بودن آنها یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود که موارد زیر از جمله پر کاربردترین آنها هستند.

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود.

در ادامه توضیحاتی را برای آسان شدن انتخاب کاربران در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته اینجا به صورت کاملا فارسی و راستچین

نمونه کار طراحی سایت و فروشگاه نمونه کارهای واحد طراحی سایت توشن را مشاهده کلیک کنید فرمایید!

اگر می خواهید صاحب کسب و کار خودتان باشید و درآمد بالایی داشته باشید، حتی اگر برنامه نویسی یاد ندارید یا به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس و وردپرس داشته باشید که کاملا فارسی سازی شده است و اصلا نیازی به برنامه نویسی ندارد.

همچنین، هزینۀ هاست مجازی گرچه بیشتر از هاست اشتراکی است، اما در مقایسه با هاست اختصاصی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. از طرفی هم منابع بیشتری در اختیار دارید!

هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را کلیک کنید خریداری اینجا کند. بنابراین توجه به مسئله ساخت  سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی، افزایش یافته است.

یکی از متداول ترین سوالات کاربران در تصمیم گیری اولیه و این سایت هنگام شروع انتخاب پلن طراحی سایت این است که آیا وردپرس بهتر است یا برنامه نویسی اختصاصی!

Report this wiki page