قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

به علاوه اگر با سایر صنایع مفتولی آشنا باشید، قطعا شباهت این محصول با سیم اسکوپ توجه شما را جلب کرده است. دقیقا این دو محصول هر کدام از یک ساختار و بافت مفتولی استفاده می کنند با این تفاوت که گالوانیزه کردن سبب می شود کاربرد این مفتول در مناطق مرطوب بیشتر شود و همچنین با دوام تر باشد.

 را دارد. بدین ترتیب بهتر است شرکت هایی که از نظر سخت افزاری و دانش فنی توانایی گالوانیزاسیون را دارند، نسبت به تولید محصولی ضد زنگ اقدام نمایند؛ زیرا نداشتن کیفیت گالوانیزاسیون، باعث می شود تا انتظاری که مصرف کننده از آن داشته را برآورده نکند.

عمل گالوانیزاسیون مفتول به دو روش ۱- گالوانیزه گرم ۲- گالوانیزه سرد  می‌باشد. از جمله مزایای استفاده از سیم سفید می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، نگهداری آسان این محصول و قیمت مناسب نسبت به کارایی آن، می‌توان نام برد.

سلام دوست عزیز برای ارتباط با کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید.

مفتول گالوانیزه سخت استحکام بالایی دارد و می توان از آن برای بلند کردن اجسام سنگین بدون آسیب دیدگی استفاده کرد. در مقابل نوع نرم برای اموری که نیاز به خم شدن یا پیچیدگی دارند، کاربردی می باشد.

بنابراین اگر خرید شما عمده بوده و محل پروژه به کارخانه نزدیک است تیرآهن کیلویی انتخاب بهتری برای شما به حساب می‌آید.

همانطور که می دانید، سیم گالوانیزه بسیار مقاوم است و می تواند از ورود افراد و یا حیوانات در اطراف خانه شما، جلوگیری کند.

سیم آرماتوربندی یا قالب بندی به دو صورت تسمه و فابریک در بازار موجود است. نوع فابریک آن نسبت به تسمه نرم-تر و انعطاف پذیرتر است و استحکام و قیمت بالاتری دارد.

استحکام کششی که مفتول گالوانیزه دارد بین ۴۰ الی ۸۵ کیلوگرم بر میلی‌متر مربع می‌باشد.

بطور کلی از منظر نرم یا سخت بودن و نوع گالوانیزاسیون مفتول می توان انواع مفتول گالوانیزه را نام برد.

قیمت تیرآهن کلیک کنید ۱۴ اصفهان با توجه به فاکتورهای تاثیرگذار روی بازار آهن آلات دستخوش تغییرات زیادی می‌شود.

از جمله کارخانه‌های تولیدکننده تیرآهن می‌توان به ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب، فایکو و آریان فولاد اشاره نمود. اگر به دنبال خرید تیرآهن از برندی معتبر، با کیفیت بالا و تنوع زیاد هستید محصول کارخانه ذوب آهن اصفهان انتخابی مناسبی است.

اما معمولاً دوام روکش آن‌ها بسیار کم می‌باشد. زیرا روکش ایجاد شده از “روی” در روش گالوانیزه سرد، بسیار نازک و سطحی می‌باشد.

مشتریانی که از طرف سایت خرید نمایند ، نسبت به قیمت مذکور تخفیف داده میشود.

Report this wiki page