طراحی سایت چیست

Wiki Article

در این مقاله درباره طراحی وب سایتی شبیه دیجی کالا صحبت کردیم، ویگی های این فروشگاه بزرگ را مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم که از چه روش هایی می توانیم یک فروشگاه آنلاین مثل آن داشته باشیم.

طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مارک یاب

برخی از ویژگی هایی که می توانید در طرح پروژه خود قرار دهید به صورت زیر است:

صاحب هر نوع کسب و کاری که باشید، اولین هدف‌تان از تبلیغات و پرداخت هزینه ساخت سایت، گسترش کسب و کارتان خواهد بود.

..شما می دهد. شما با دیدن سایت های معروف وردپرسی و ویژگی آنها می توانید با توجه به نیاز فروشگاه خود سایت متناسب را طراحی کنید

این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا در صورتی که قصد داشت از روند تغییرات قیمت و به روز رسانی محصول خاصی آگاه باشد در خبرنامه مربوط به محصول عضو گردد تا با تغییرات جدید در قیمت و سایر مشخصات محصول ایمیلی به کاربر ارسال گردد.

به عنوان قدم اول باید در گوگل عبارت ثبت دامنه را سرچ کنید و سپس از میان وب‌سایت‌های زیادی که خدمات ثبت دامنه ارائه می‌کنند، یکی را انتخاب کرده و به راحتی دامنه خودتان در آن‌جا ثبت کنید.

تبریک می‌گوییم شما به همین آسونی وردپرس رو توی هاستتون نصب کردید!!!

تفاوتی نمی‌کند که وب‌سایت شرکتی یا خبری دارید یا یک وب‌سایت شخصی یا فروشگاهی، شما باید به صورت هفتگی، روزانه یا حتی چند روز یکبار مقالات را در درون سایت خود تولید و منتشر کنید.

آیا با وجود دیجی کالا ما می توانیم سایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم

وقتی که ما سایت های خودمون رو به سرور های ایران سرور منتقل کردیم دغدغه ها و مشکلاتی که هر کسب و کار

خدمات سئو قیمت سئو مشاوره سئو آموزش سئو سفارش سئو خدمات تولید محتوا

که می توان برای مثال فروشگاه ساز پرتال را بیگوییم که اتفاقا قالبی شبیه دیجی کالا دارد.

خب تبریک می‌گوییم!!! شما هاستتان را به دامنه وب‌سایت خود متصل کردید؛ این بدان معناست که با وارد کردن آدرس دامنه بیشتر بخوانید در مرورگر خود می‌توانید به اطلاعات هاست و در نتیجه وب‌سایت‌تان دسترسی کامل داشته باشید.

Report this wiki page