مفتول گالوانیزه

Wiki Article

قطر این مفتول از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

آنها دارای رنگ و اندازه‎های بسیار متنوعی هستند، قیمت و وزن مناسبی داشته و استفاده از آنها بسیار راحت است.

قیمت سیم مفتولی سیاه به عوامل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و دلار، هزینه‌ی مواد اولیه برای تولید سیم مفتولی سیاه، هزینه‌های حمل و نقل، وضعیت اقتصادی و سیاسی و.

در صنایع برق و انتقال خطوط قدرت نیز از سیم سفید استفاده می‌شود.

این محصول، به طور وسیع در ساختمان‌سازی (بخصوص برای آرماتوربندی)، بسته بندی، قالب‌بندی و دیگر زمینه‌های صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فنس و یا توری‎هایی ساخته شده از این مفتول، دارای کاربردهای زیر هستند:

در بسته بندی کلافی، رشته های مفتول به صورت کلافی پیچیده می شوند تا در هنگام بارگیری و جابجایی ، این کار به راحتی صورت بگیرد .

برای خرید قوطی و پروفیل، باید به مشخصات فنی قوطی و پروفیل مانند ضخامت، جنس و ابعاد قوطی و پروفیل و همچنین تعداد قوطی پروفیل توجه کنید.

این فولاد دارای مقاومت بالایی نسبت به سایش است ، به همین دلیل در تولید تیغه های برش مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل وجود کربن بالا، قابلیت جوش پذیری این فولاد بسیار کم است .

برای دستیابی به بهترین و مرغوب ترین نوع مفتول گالوانیزه لازم بوده تا شرکت های تولید کننده ی این محصول را شناخته و با مقایسه ی قیمت و سطح کیفیت هر یک از واحدها با یکدیگر اقدام به خرید آن نمایید.

در مرحله ی دوم توضیحات بیشتر سیم مفتول را حرارت میدهند و برای عملیات اکسیدزدایی آن را از درون وان اسید عبور میدهند که به این عملیات اسیدشور نیز می گویند.

≡ منو اصلی لوله و اتصالات الکتریکال لوله برق لوله برق

شناخت مشخصات فنی مفتول گالوانیزه می‌تواند کمک کند تا افراد مختلف بتوانند در هنگام نیاز خرید دقیق‌تری را انجام بدهند.

خرید این محصول معمولا در سایزهای مختلف انجام می‌شود و هر سایز برای کاربردی خاص در نظر گرفته می‌شود.

Report this wiki page