مفتول گالوانیزه

Wiki Article

به علت نوسانات لحظه ای در بازار در صورت اقدام به خرید گرفتن تایید قیمت ها از واحد فروش الزامی می باشد.

مفتول گالوانیزه در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن مقاوم است.

سیم فولادی گالوانیزه بسیار مقاوم است و کار اصلی آن، حفاظت از اموال شما است. گالوانیزه شامل پوشش سیم از جنس استنلس استیل با یک فلز محافظ، برای جلوگیری از زنگ زدگی، مانند روی یا همان “زینک” است. سیم گالوانیزه در برابر زنگ زدگی، بسیار مقاوم است.

علاوه بر این نوع دیگری از مفتول به نام مفتول آرماتوربندی وجود دارد که برای زیربنای ساختمان یکی از الزامات است.

در روش گرم، معمولاً «روی» حرارت داده شده تا ذوب شود. سپس قطعه فولادی درون روی مذاب قرار می گیرد.

مفتول گالوانیزه یا بصورت مستقیم برای مصارف صنعتی، تجاری، کشاورزی و یا شخصی مورد استفاده قرار می گیرد و یا برای بافت انواع صنایع مفتولی گالوانیزه مانند توری مرغی از این محصول استفاده می شود.

سیم گالوانیزه، سیم فولادی را نیز با پوشش محافظ سخت و محکم پشتیبانی می کند تا هیچگونه آسیبی به آن ها وارد نشود.

از این مفتول برای قالب بندی هم استفاده می شود و با توجه به قطر بالایی که دارد دارای استحکام کششی فوق العاده بالایی است که خیلی خیلی سخت پاره می شود . انعطاف مفتولهای چهار میلیمتر گالوانیزه کم است و این به علت ضخامت بالای آن است اما در مقابل به دلیل ضخامت بالای روی در آن در مقابل زنگ زدگی ، خوردگی و پوسیدگی بسیار بسیار مقاوم است و می توان از آن در مناطق مرطوب و شرجی ، حتی مناطق دریایی که آب و هوای اسیدی دارند استفاده نمود .

معمولاً از این نوع توریها جهت مصارف صنعتی استفاده می شود و عموم مصرف زیادی از این نوع توریها با این ضخامت مفتول ندارند .

بدین ترتیب می توان سایت منبع به این نتیجه رسید که محصول تولید شده با استفاده از روش روکش کاری گرم، کیفیت بالاتری نسبت به قطعه تولید شده با روش روکش کاری سرد دارد. این موضوع ممکن است بر روی قیمت مفتول گالوانیزه نیز تاثیر گذار باشد.

همانطور که ذکر شد معمولا عمل گالوانیزاسیون مفتول را دو طریق انجام می دهند:

از جمله کارخانه‌های تولیدکننده تیرآهن می‌توان به ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب، فایکو و آریان فولاد اشاره نمود. اگر به دنبال خرید تیرآهن از برندی معتبر، با کیفیت بالا و تنوع زیاد هستید محصول کارخانه ذوب آهن اصفهان انتخابی مناسبی است.

فولاد گالوانیزه به دلیل استحکام کششی بالا، برای صاحبان منازل نیز که می خواهند آثار گران قیمت هنری یا آینه های خود را با خیال راحت، بر روی دیوار نصب کنند، بسیار خوب عمل می کند.

مفتول گالوانیزه کم کربن نیز نرم بوده و برای اموری که نیاز به خم شدن و پیچیده شدن دارند پاسخگو هستند .

Report this wiki page