خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

سیم های گالوانیزه، جزء محصولاتی هستند که معمولاً به صورت حلقه ای تولید شده و با ضخامت های مختلف، کاربردهای مختلفی دارند. طبیعتاً جنس این سیم ها از گالوانیزه بوده و معمولاً نرمتر از سیم های فولادی مشابه هستند.

سیم گالوانیزه هم با تولید ایرانی و هم خارجی وارد بازار شده که جنس ایرانیِ سیم گالوانیزه، دارای مقاومت بهتری در برابر زنگ زدگی دارد.

ضخات مفتول یا همان قطر آن اثر مستقیم بر قیمت مفتول دارد. زیرا هرچه قطر آن بیشتر باشد هم آهن و هم روی به کار رفته در آن بیشتر خواهند بود و در نتیجه قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

برای خرید تیرآهن اصفهان لازم است حداقل چهار بسته خریداری کنید که معادل بیست تن می‌شود و هزینه بار شما به صورت کیلویی محاسبه می‌گردد. همچنین برای کاهش هزینه حمل بار می‌توانید پیش از بارگیری، برشکاری را انجام نموده و از ماشین‌های کوچک‌تری برای حمل بار خود استفاده کنید.

برای این که سیم مفتول گالوانیزه را گران نخرید یا این که سرتان با خریدِ محصولاتِ بی‌کیفیت کلاه نرود، باید به نکاتی توجه کنید. اول این که کمی درباره‌ی موارد فنی توضیحات بیشتر اطلاع داشته باشید.

این محصول به دو نوع سیم مفتول گالوانیزه سرد و گرم تقسیم بندی می شود.

استفاده از این سیم گالوانیزه فنس کاری را مقاوم و مستحکم می کند.

دیگر مزیت این مفتول ها این است که دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند به همین دلیل در مناطقی که میزان رطوبت و آلایندگی بالاست میتوان از آن ها استفاده کرد.

هرچند قیمت مفتول سفید نسبت به سایر محصولات مشابه کمی بیشتر میباشد اما طول عمری طولانی و دوام بیشتر محصول در دراز مدت باعث شده مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

شما می بایست ابتدا قیمت روز سیم مفتول مورد نظر خود را مشاهده و سپس برای خرید با کارشناسان آهن ملل در تماس باشید. لازم به ذکر است برای مشاهده قیمت نهایی محصول، گزینه «ارزش افزوده» را فعال نمایید.

قیمت مفتول های گالوانیزه بر اساس نوع جنس، میزان انعطاف پذیری و نرمی و سختی آن تعیین میشود.

همانطور که همه ی ما میدانیم قیمت های امروز و دیروز با یکدیگر متفاوت هستند، در بازار آهن آلات و محصولاتی که از فولاد ساخته میشوند قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کند بنابراین ما نمیتوانیم قیمت محصولاتی مثل مفتول گالوانیزه را درج کنیم و تنها به نوشتن عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها اکتفا میکنیم.

وجود کربن پایین در ساختار این مفتول ها باعث نرم و منعطف شدن آن ها میشود.

- قیمت تیرآهن آریان فولاد بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۵:۲۱ خروجی اکسل

Report this wiki page