خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

همانطور که اشاره شد یکی از مزیت های مفتول گالوانیزه قیمت بسیار مناسب آن هاست و انواع آن را میتوان جزو مفتول های ارزان قیمت به حساب آورد. این مفتول ها به راحتی در دسترس همه قرار دارند.

قیمت سیم مفتول گالوانیزه بر اساس جرم است. یعنی به ازای هر کیلوگرم جنس خریداری شده مبلغی را پرداخت می‌کنید.

مثلا ممکن است وزن کلافها از پنجاه کیلوگرم تا نیم تُن تغییر کند. وزن مفتول‌ ها با توجه به قطر آنها متفاوت است. معمولا قطر مفتول‌ ها از یک میلیمتر تا چهار میلیمتر متغیر است.

وجود کربن پایین در ساختار این مفتول ها باعث نرم و منعطف شدن آن ها میشود.

- تیرآهن ماهان بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۱:۱۶ خروجی اکسل

همان‌طور که می‌دانید مفتول گالوانیزه یک محصول پرکاربرد است که از گالوانیزه کردن مفتول سیاه تولید می‌شود. قیمت مفتول گالوانیزه در انواع گرم و سرد متفاوت و مناسب بوده، به گونه‌ای که به راحتی در اختیار همه قرار می‌گیرد و در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار گرفته می‌شود.

مفتول های گالوانیزه به دو دسته نرم و سخت تقسیم بندی می شوند بنابراین لازم است پیش از خرید از انواع این محصول آگاهی یابید و با توجه به نوع استفاده بهترین سیم گالوانیزه را انتخاب نمایید. نرمی یا سخت بودن سیم های گالوانیزه مربوط به میزان کربن به کار رفته در آن ها می باشد.

مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده‌ای (آنیل شده) کلیک کنید است که در اثر حرارت، کربن آن به حداقل ممکن رسیده، بسیار نرم و نفوذ‌پذیر شده است.

تعیین قیمت روز مفتول به یکسری عوامل بستگی دارد. کیفیت تولید این مفتول و کیفیت عملیات گالوانیزه نیز بر میزان کیفیت و قیمت آن تاثیر گذاراست .

یکی دیگر از سوالاتی که برای خریداران پیش می‌آید خرید به صورت کیلویی یا شاخه‌ای است. پاسخ این سوال به میزان تیرآهن موردنیاز شما بستگی دارد. معمولا خرید این محصول به صورت کیلویی به صرفه‌تر بوده اما تیرآهن کیلویی را فقط می‌توان از کارخانه خریداری کرد و تولیدکننده‌ها نیز محصول را کمتر از دو بندیل نمی‌فروشند.

بسیاری از کشاورزان و صاحبان املاک و باغ ها یا زمین ها از این محصول برای املاک و زمین های خود استفاده می کنند.

در ساختمان سازی از این مفتول ها به عنوان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی استفاده میشود، در ساخت بناهای مسکونی، تجاری، اداری و … مورد استفاده قرار میگیرد.

وجود مدیران کارآزموده و نیروهای متخصص این زمینه را فراهم نموده تا با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی مجموعه‌ی اصفهان آهن را به شرکتی برتر در ارایه‌ی خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید... اطلاعات بیشتر

البته باید توجه کرد که منظور ما در اینجا از وزن همان چیزی است که در فیزیک به آن جِرم می‌گویند.

Report this wiki page